Empek forum

I Herkules dupa kiedy ludzi kupa


#1 2013-12-26 01:55:10

faworek

Użytkownik

Punktów :   

umbrella

Wiem, że to element znienawidzony chyba przez wszystkich, ale cóż, mus to mus, sprzedawać trzeba. Może by tu jakoś się powymieniać doświadczeniami z tym związanymi? Zarówno tymi złymi, jaki dobrymi? Jakie są wasze najgorsze doświadczenia z umbrellą? O Chodakowskiej już chyba wszyscy wiemy, na szczęście ten terror się skończył, przynajmniej na razie. Osobiście nic do babeczki nie mam, nawet ją lubię, ale nie na tyle, by wydawać kasę na kalendarz ścienny, ale było mi przykro i niezręcznie,kiedy wysłuchiwałam na kasie tych wszystkich komentarzy o koniach...
Pamiętam też, że Bezcenny był nie lada wyzwaniem, ale udało mi się znaleźć kilka sposobów, żeby chociaż zainteresować klienta.
Jaką umbrellę wspominacie najgorzej?
Macie opanowane jakieś złote gadki do klientów? Jakieś rewelacyjne metody sprzedaży?
Z jakimi reakcjami klientów się spotykacie?

Offline

 

#2 2013-12-27 22:02:44

voxroboli

Administrator

Punktów :   

Re: umbrella

najgorsze jest priorytetowanie produktów. doprowadza to do absurdu kupowania umbrelli przez pracowników, tylko po to, żeby góra nie krzyczała.  bo jak krzyknie to zabije?

Offline

 

#3 2013-12-28 10:31:24

faworek

Użytkownik

Punktów :   

Re: umbrella

No właśnie ja też uważam to za absurd. Nasz SM długo stawiał opór, jeśli chodzi o kupowanie priorytetu, już myślałam, że w naszym salonie uda się wywalczyć tę odrobinę rozsądku. A tu co? sam kupił kilka kalendarzy... Jeszcze niektórzy chcieli się nad nim ulitować i próbowali zorganizować składkę, nie wiem czy na kolejny kalendarz czy żeby oddać mu za poprzedni, ale i tak nic z tego nie wyszło... I dobrze.

Offline

 
ten pijak który mruczy coś przez sen że póki my żyjemy ona żyje też

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.proanamotyle.pun.pl www.adw.pun.pl www.mksbiskupice.pun.pl www.worldofninja.pun.pl www.huntik.pun.pl